1926 - 1935
Yhdistymisen jälkeen autotehdasta laajennettiin ja sarjatuotantolinjat rakennettiin. Vuonna 1930 tehdas kamppaili maailmanlaajuisen talouskriisin kourissa ja alkoi valmistaa täysin erilaista automallia Škoda 418 Popular, joka loi pohjan useammalle automallille.
1926
Prahan kansainvälisessä autonäyttelyssä Mladá Boleslavin autotehdas esittäytyi uudella merkkinimellä "Škoda". Yksi ensimmäisistä tämänmerkkisistä autoista oli Roadster-tyyppi 150.
1928
Škoda otti käyttöön vallankumouksellisen liukuhihnatuotannon, jolla pystyttiin tekemään 85 autoa päivässä.
1930
Škodan autonvalmistus keskitettiin itsenäiseen yritykseen "ASAP" (Akciová společnost pro automobilový průmysl, autoteollisuusosakeyhtiö), joka oli pilseniläisen Škoda-teollisuusyhtymän tytäryhtiö.
1931
Mallista Škoda 633 tuli tämän aikakauden suosituin kuusisylinterinen auto.
1933
Malliin 420 Standard kehitetty keskusputkirunko uudisti alustarakennetekniikan. Se mahdollisti auton pienemmän painon, mikä paransi tulevien automallien polttoainetaloudellisuutta.
1934
Mallit Popular, Rapid ja Superb muodostivat Škodan uuden automalliston. Niissä käytettiin modernia keskusputkirunkoa ja työntötankomoottoreita (OHV). Popular-mallista tuli tšekkien suosikkiauto, jota tehtiin ennätykselliset viisituhatta kappaletta.