Superb SportLinen liitettävyys
Huipputason Infotainment
Superb SportLine -mallissa on vakiovarusteena navigoinnillinen 13” Infotainment-järjestelmä. Sen yhteydessä on myös Jumbo Box -kyynärnojan säilytyslokeroon sijoitettu kosketusnäytön puhdistin.
Superb SportLine -mallissa on vakiovarusteena navigoinnillinen 13” Infotainment-järjestelmä. Sen yhteydessä on myös Jumbo Box -kyynärnojan säilytyslokeroon sijoitettu kosketusnäytön puhdistin.
Škoda Connect on aihekohtaisiin paketteihin jaettu palvelujen ja toimintojen kokonaisuus. Pakettien avulla voidaan lisätä Infotainment-järjestelmän toiminnallisuutta, tehdä auton teknisestä kunnosta huolehtimisesta mutkattomampaa ja etäkäyttää auton tiettyjä toimintoja.
SmartLink luo yhteyden yhteensopivan älypuhelimen ja auton Infotainment-järjestelmän välille Apple CarPlayn tai Android Auton avulla. Voit esimerkiksi kuunnella musiikkia, käyttää puhelimen navigointia, lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä sekä soittaa puheluja tai kuunnella suosikkipodcastejasi.
Phone Box -matkapuhelinlokero on nimensä mukaisesti tarkoitettu matkapuhelimen säilyttämiseen. Lokeroon laitettua yhteensopivaa puhelinta voidaan myös ladata langattomasti. Superb SportLinen matkapuhelinlokeron langaton latausteho on jopa 15 wattia ja lokerossa on ladattavan puhelimen jäähdytys.
Superb SportLinen vakiovarustukseen sisältyy neljä USB-C-liitäntää jopa 45 W lataukseen – kaksi edessä ja kaksi takana. Viides 15-wattinen USB-C-liitäntä sijaitsee kattokonsolissa taustapeilin juuressa.
Laura-puheohjausavustajan ansiosta auto ymmärtää ääneen sanotut ohjeet. Puheohjausjärjestelmien vakiolauseet ovat mennyttä maailmaa. Nyt auton eri toimintoja voidaan käyttää ja ohjata Lauran avulla. Laura ymmärtää jopa tavallista puhetta. Laura avustaa sinua navigoinnin, median, Infotainment-järjestelmän, ilmastoinnin ja tekstiviestien käyttämisessä. Näin pystyt keskittymään ajamiseen paremmin.
Lisäksi Laura pystyy nyt käsittelemään monipuolisempia kysymyksiä tavanomaisten puheohjauskomentojen sijaan. Tämän mahdollistaa Chat Pro, joka muodostaa yhteyden ChatGPT-järjestelmään mutkikkaampiin kyselyihin vastaamista varten. Jos kuljettajan Lauralle esittämä kysymys ei liity Infotainment-järjestelmän ennalta määriteltyihin aiheluokkiin kuten auto, matkan tiedot, sää, uutiset, urheilu tai osakekurssit, Laura välittää kysymyksen Chat Pron kautta automaattisesti ChatGPT-keskustelubotille.
Punaisella SOS-näppäimellä voit soittaa heti apua, jos olet joutunut autollasi lievään onnettomuuteen tai tulet onnettomuuspaikalle. Vakavan onnettomuuden yhteydessä hätäpuhelu soitetaan automaattisesti. Info-näppäimellä voit kysyä neuvoja auton tekniikkaan ja käyttöön liittyvissä kysymyksissä soittamalla Škoda Asiakaspalvelu -puhelun. Kolmannella näppäimellä voit soittaa Škoda Ajoturva -puhelun, jos autosi jättää tien päälle.